Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ögonklet

Publicerad 2011-02-05 11:28:04 i Här passar det

Morrn morrn!
Jag vaknade för nån timme sen med ett öga helt kletigt. Detta skrämmer mig eftersom att det kan betyda att jag inte ska stoppa in en lins i det ögat = jag måste ha glasögon = jag kommer känna mig mindre snygg ikväll.

Idag ska jag inte göra så himla mycket. Kanske städa lite här hemma, byta lakan och sånt.
Och d a m m s u g a. Det behövs må ni tro!

Möjligen ska jag göra ansiktsmask också och ha en pyssla-om-mig-själv stund. Måla tånaglarna och så. Egentligen borde jag måla dem lite oftare. Det kan lätt bli lite pinsamt att ta av sig skorna om man ser ut såhär:



Och vissa dagar så blir man tvungen att ta av sig strumpor och skor, till exempel på hälsomässan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela