Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

No subject

Publicerad 2011-02-08 21:17:21 i I mitt huvud just nu.

Det är lugnare ute nu, jag hoppas att det slutar blåsa helt till imorgon. Jag ska jobba heldag för M har blivit sjuk. Egentligen hade jag sett fram emot min sovmorgon men jag får tänka i termer av pengar :)

Idag när jag cyklade fram och tillbaka till jobb/skola/stan/hem så var det motvind hur jag än cyklade. Riktigt jobbigt. Men ändå tycker jag att man kan känna lukten av vår i luften och det tycker jag är härligt!

Om jag hade blivit snygg på fotot med svettbandet hade ni fått sett det, nu får ni hålla er till tåls tills jag börjat med hårdträningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela