Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Kul kväll igår!

Publicerad 2011-02-06 20:26:06 i Kompis

Jäklar i mig vad jag hade kul igår!
Höjdpunkten var nog när jag fick min vilja igenom och hela förfesten leker "dansstopp"!!



Sen var det såklart kul att dansa inne på KB också. Men ännu roligare blev det när vi åt fyllekäk och en kille som uppgav sig heta "Angel" slog sig ner bredvid mig utan att fråga om det var ledigt ens. Sen påstod han att det var han som blivit omringad av oss fast att det inte var så.
Så kom hans kompis. Jag frågar: Vad heter du då? Devil eller? (fniss från övriga vid bordet).
Tydligen förolämpade Angel också Stockholm, men det missade jag. För jag trodde att han pratade om Skåne.

Idag har jag inte gjort så mycket. Vi var hos Frida en sväng på bakisfest. Fast jag var inte så himla bakfull, så jag mumsade på mina sushibitar och mådde hur bra som helst!

Tack för en fin kväll vänner!

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-02-06 22:13:25

haha det är fortfarande lika roligt med angel!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela