Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dag 2

Publicerad 2011-02-15 09:51:33 i Gott-gotti-gott-gott

Jag är ledig idag med! Underbar känsla.
Egentligen ska jag sätta igång med min omvärldsanalysdel men jag vill nog äta först. Problemet är bara att jag inte är sugen på mat. Det var jag inte igår heller. Inte i fredags heller.
Men jag äter såklart ändå.


Med inspiration av bilden ska jag koka ägg, skära upp brie och steka lite grilloumi till frukost. Det kan nog bli bra!

Kanske tar jag en sväng ner till Entré sen. Det var mycket länge sedan jag var där. Jag behöver ett fodral till min iphone och dessutom har jag fått i uppdrag att köpa en grapefruktsked, var man kan hitta en sån vet jag inte. Min gissning är att Lagerhaus kan ha det, eller Cervera. Jag ska kolla på båda i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela