Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Testing new

Publicerad 2011-08-28 15:41:39 i Yes I got it!

Hej!
Jag har köpt ett sånt där ögonfransserum nu som jag ska använda i 8 veckor för att få längre och tätare fransar. Som ni kanske vet så har mina ögonfransar av någon märklig anledning som jag inte känner till gått av. De högra har gått av längst ut och de vänstra längst in.  Mina ögon kan alltså uppfattas som något skeva. Så nu ska jag se om det här kan hjälpa. Jag har tagit amatörmässiga "förebilder" så att man sen om 8 veckor ska kunna se om det blivit någon skillnad.



Osminkade förebilder tagna igår den 27/8.

Kommentarer

Postat av: spiderchick

Publicerad 2011-08-30 22:03:22

sv. naj jag hade såklart tacosås och creme fraise (eller hur det nu stavas) på tacon :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela