Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

News

Publicerad 2011-08-20 11:05:35 i Yes I got it!

Ibland när jag ser statusuppdateringar på Facebook så kan jag bli glad. Som nu.
Det om det.

Idag ska jag ha en produktiv dag. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag tänker mig att jag iallafall ska läsa klart en kurslitteratur som jag börjat läsa. Jag ska ta skolan på fullaste allvar i höst.
Vill man ha ett bra jobb så måste man fatta vad man jobbar med liksom på nåt vis.

Igår var jag på HM och köpte en kappa. Tydligen får man inte kalla det för jacka.
Jag är inte helt hundra på om jag ska behålla den men det lutar mot att jag ska det. Måste hitta ett par skor bara innan jag kan börja använda den (det är en höstkappa så jag vill ändå vänta). Jag tycker inte att man kan ha Converse till, det blir för missmatchande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela