Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Loppan och Kräftan!

Publicerad 2011-08-15 16:19:05 i Kompis

Det var mycket kul och trevligt i lördags! Först var jag hos Lojsie i Vinslöv och vi var på en loppis som var mycket meeer än jag nånsin kunnat tänka mig, trots att hon berättat att folk var som djur på sånna ställen.

Chock nummer ett var att det kostade INTRÄDE att köpa saker!


Andra chocken kom när det var en stund kvar och alla RUSADE in!


Sen tyckte jag att det var lite kul att repet som skulle hålla folket borta trampades ner:
.

På kvällen var det kräftis som stod på schemat och kräftor det åt vi!


Och ja, jag blev lika full som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela