Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Le party

Publicerad 2011-08-06 15:29:22 i Kompis

Jag tänkte nu skriva några rader om veckan som gått. Mitt kalas var alla tiders enligt mig själv och det var ju mig jag firade...



Jag fick hjälp av mamma, Ia och Adam med förberedelserna av mat och tårta och av massa annat glatt folk med allt annat som jag kunde tänkas behöva få hjälp med.

Sedan strömmade folket till och vänner, familj och ännu fler vänner kom och vi firade hela natten lång. Jag hade anordnat en fykamp som underhållning och sen var min presentöppningsprocedur underhållning nummer två.



Jag fick bland annat en Soda Stream. Alla andra presenter tänker jag inte skriva här, för vissa var väldigt personliga och lite så måste man ju få ha det! Jätteglad blev jag för allt och är hemskt tacksam!



Resten av bilderna finns såklart redan uppe på Facebook. Så man kan kolla där..!
Tack allihopa som kom och gjorde min kväll så hiiimla underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela