Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Inte klokt vad lite kaffe kan göra!

Publicerad 2011-08-19 12:10:12 i Gott-gotti-gott-gott

Nyss satt jag och kände att jag hade huvudvärk. Redan när jag vaknade vid "typ 9-tiden" så kände jag att jag borde ta en ipren. Men det gjorde jag icke. Istället gick jag upp käkade, kollade på "How I met your mother" tills de sa till mig att jag "have watched 72 minutes" och måste vänta för att kunna se mer.
Ringde Tele2 mm.. smsade lite med Helis. Ja ni vet, sånt man kan göra när man är ledig.

Iallafall så kom jag på att jag var nog lite kaffesugen.



Och: eeeh ja! Nu är min huvudvärk puts väck borta!
Så det som jag känner för nu är att dra på VRÅLHÖG musik och dansa lite. Sen ska jag nämligen ut på Entré och spana in allt som jag inte har råd att köpa för tillfället. Kanske unna mig något liiiitet som jag kan köpa för ett av mina presentkort som jag fick i f-present :)

Sen ska jag handla lite mat och förhoppningsvis hämta post som jag väntat på i år och dar. Jag har postnyckeln idag och det känns som att jag har lite tur med mig...! Men vi får se, vi får se. Jag vill så gärna ha min present som min fina syster har skickat. Nu har hon avslöjat att det ÄR en träningsvideo i så jag vill ju bara seeee!!! :)
Och ja, det är hon som är instruktören i videon! Tror jag :)

Kommentarer

Postat av: Pikku

Publicerad 2011-08-30 10:57:05

Ett litet tips för att slippa att du har nu tittat i 72 minuter: http://watchseries.eu/ Mycket bättre! Kram från mig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela