Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

"Helg"

Publicerad 2011-08-25 17:30:45 i Kompis

Jag har jobbat hela veckan. Måndag, tisdag, onsdag och tordag. Imorgon ska jag vara ledig. Då ska jag åka ut till Maggan och Loa på landet och hälsa på alla djuren!


(snöigt den dagen de flyttade in)

De två senaste dagarna skulle jag ha pluggat, men så var jag tvungen att rycka in på jobbet och jag vill alltid tjäna pengar. Så är det. Vi har haft upplärning av vår nya repanass M igår och idag och det är kul när folk är bra. Skönt att de fattar liksom.
Allt uppskjutande av att läsa kurslitteratur resulterar i att jag ska sätta mig och läsa lite nu.

Glada nyheter till min smålandsamerikanskastockholmska vän S. Tack för dina fina påpekanden och vad fint att du tänker på Helis!
Hon har faktiskt fått jobb! Det gick sjukt snabbt. Jag är jättestolt. Intervju på SC på tisdagen, fick träffa själva företaget på onsdagen och blev erbjuden tjänsten på plats! Så hon har ett mammavik i ett år ungefär! Superduktigt kompis jag har!

Och eftersom jag håller på å skriva om H så kan jag avslöja att jag kommer på en långvisit i hufvudstaden där när (du) hon fyller år. Jag ska spatsera fram i nya skor (förhoppningsvis) och bara myyysa hela fredag-lördag-söndag-måndag-tisdag!
Samtidigt som Patrik springer Berlin Marathon. Den token. Han springer och svettas och jag glider runt och har det nice!

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2011-08-26 12:17:17

Min fina bff :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela