Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Äta lite

Publicerad 2011-08-08 10:25:47 i Sommar

Inatt sov jag hemskt dåligt. Jag vet att det var massa spöken hemma hos oss för någon tog en dusch, en annan flyttade lite på köksbordet och sen så knakade det mer än vanligt.
Jag såg på "Det okända" innan jag "somnade" och där sa de: saker ramlar inte bara ner.

Hemma hos oss ramlar saker ner ganska ofta. Iallafall när jag är ensam hemma.

Iallafall så gick jag upp när klockan ringde och begav mig ut på en kort men välbehövlig joggingrunda. Det var riktigt svettigt och jobbigt men jag har bestämt mig.

Nu sitter jag och väntar på att mitt ägg ska koka klart så att jag kan äta lite!

Sen ska jag iväg och jobba jobba jobba! Känns kul men motigt att börja anstränga  mig igen. Det har varit himla skönt att vara ledig. Synd att jag inte har betald semester. Det var det ABSOLUT bästa med mitt gamla heltidsjobb!

Over and out!

Ps. Jag ska lägga till en ny kategori som heter: Köpt.
För ofta när jag skriver om vad jag köpt så vet jag inte var jag ska placera inläggen. Jag börjar fatta Fridis förklaring till varför man ska ha kategorier. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela