Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vilken dag

Publicerad 2011-04-12 18:19:41 i Pluggis

Alltså pjuh. Vilken dag. Jag har haft otur, tur, otur och tur. Och lite otur igen. Och lite tur.
Först så stack jag till Studentcentrum och skulle intervjua. Men när jag kom dit fick jag veta att jag var en timme sen. För hon hade skrivit fel tid till mig i mailet.
Attans! tänkte jag.
Sen fick ta en annan istället, men jag fick verkligen sitta och vänta länge. En timme hade de samtal. Men jag tycker att jag fick till bra intervjuer. Ska försöka skriva ihop allt ikväll så det är överstökat.
Sen har jag varit i skolan och haft ett kul bokseminarium. Jag gillar att diskutera böcker som väcker känslor så det var givande att koppla det till vårt framtida yrke.

Efter att vi slutat har allt gått åt pipsvängen, jag blev stoppad av en säljare på Coop som skulle prata penisonen och jag kunde inte bara säga nej, för det gjorde alla andra. Lite medlidande kände jag.
Så det tog 10 minuter extra att ta sig hem, sen när jag kom hem så spillde jag ananas på hela mig och på golvet och sen spillde jag vitkål och blev akuthungrig och var tvungen att äta en banan.

Till detta hör att jag inte hann äta ordentlig lunch.
Nu har jag en kålpudding i ugnen som strax är klar, så nu ska jag göra brunsås.
Mums ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela