Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sol!

Publicerad 2011-04-10 15:54:04 i Kompis

Igår och idag har solen skinit i Malmö!
Så jag tog mina skolböcker och satte mig på balkongen igår och solade och läste. Sen kom Frida över på en kopff och vi snackade skit/sanning och hade det allmänt trevligt. Vi upptäckte att det funnits en sjunde våning i vårt hus och försökte googla, men utan resultat.

På kvällen var jag och P2 på grillparty hemma hos Fam Å och fick smaka på kött som Patrik tagit hem från jobbet. Det var lamm, hjort, vildsvin och kamben. Det var smarrigt kan jag lova!
Sen så blev det förfest hos Sara och utgång till KB! Det var kul att skaka rumpa en stund eftersom att det var länge sedan sist.
Vi åt en kebab innan vi gick hem, det var skönt att gå och mitt skånska lokalsinne är faktiskt helt otroligt bra!

Idag har vi hängt i parken och solat. Det var blåsigt men skönt.

Nu är jag filmsugen och ska kanske poppa lite popcorn och kolla på nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela