Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

När faller du tillbaka till den du faktiskt är

Publicerad 2011-04-08 11:09:51 i I mitt huvud just nu.

Idag har jag faktiskt gjort en hel del. Klockan är lite över elva och jag har hunnit med att ta en morgonpromenad med Fridili och sen har jag varit och handlat. Just nu håller jag på att steka fläskfilé så att jag kan lägga den i marinad (den ska ätas kall sen).
Självklart har jag även ringt min syster som fyller 26 år idag :)



Klockan 12 har jag tvättid och då ska lakan, handdukar och badrumsmatta tvättas. Under tiden kan jag ju passa på att dammsuga tänker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela