Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Late side

Publicerad 2011-04-17 17:23:44 i Träning

Jag har verkligen inte gjort allt jag skulle göra idag.
Men jag har hunnit med att sola med Frida. Det är viktigt att man tar sig tid till sina vänner också.
Fast vi kombinerade nöje med nytta och hon låtsaspluggade (faktiskt) och jag påriktigtpluggade.

När solen gick i moln gick F hem och jag flyttade in och tog tag i min egen analys av mitt eget samtal. Jag har kommit ungefär halvvägs och allt är skrivet för hand. Jag ville så gärna ligga i sängen. Och då somnade jag såklart.

Nyss var jag nere och tränade och det är synd att motivationen att ta sig ner ligger så långt inne i mig. För när jag väl tränar är det ju kul att svettas!
Men innan jag gick ner till gymmet satt jag minst 10 minuter och försökte slippa. Tur att jag inte gav mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela