Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Just det

Publicerad 2011-04-08 11:14:09 i Tänkvärt

Jag har kommit på att det finns en ny grej jag stör mig på. Egentligen skulle jag vilja skriva "ny person" men jag är inte störd av själva personen. Bara vad den gör och får andra att göra.
Det låter djupt, men i själva verket är det inte så djupt. Jag tror dessutom att det kommer gå över om ett tag.
Ja, jag ska sluta lägga energi på att störa mig på det. Jag ska istället bete mig moget. Vara förnuftig och trevlig. Fast trevlig kan man ju vara även om man inte menar det liksom. Hehe.
Den som lever den lär.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-09 08:51:33

kloka ord

puss o kram

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-10 08:54:47

kloka ord

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela