Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Gaaalen

Publicerad 2011-04-18 18:50:38 i Här passar det

Jag sitter här och har precs ätit lite käk. Chicken fajithas. Mycket gott.
Har nästan skrivit klart min samtalsanalys, tänker mig att den blir klar ikväll.

Imorgon ska jag jobba en sväng innan skolan och sen dit och ha ett seminuarium som jag återigen är väl förberedd inför. Detta känns bra. Jag blev så taggad av att ha fått VG i förra kursen att jag kämpar lite extra i den här.

Igår såg jag och Patrik på "The other guys". Jag var säker på att jag inte skulle gilla den. Men det gjorde jag. Jag tyckte till och med att den var riktigt kul!
Den var inte sådär larvigt grabbig som jag kan ha svårt för. Den var kul helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: fritzl.

Publicerad 2011-04-18 20:32:47

jaa, men du fick VG, grattis :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela