Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

För snabbt

Publicerad 2011-04-07 07:52:29 i Tänkvärt

Var tar veckorna vägen?
När måndagarna försvinner så går veckorna så snabbt. Alltså det är ju kul att det blir helg igen, men jag har så mycket som jag vill hinna med som glöms bort när jag inte har hela veckor på mig.
Fredag imorn, vad har jag åstadkommit den här veckan? Typ inget alls.
Fick lite panik igår när jag insåg att alla satt igång med skolgrejer som jag inte ens funderat över. Det resulterade att jag klockan 23 mailade ut lite på måfå. Hoppas på positivt svar. Man kan inte gå och dra benen efter sig.

På tal om att dra benen efter sig så har jag bestämt mig för att gå in till jobbet (och hem) idag. För jag har skaffat mig en stegräknare. Jag är inget big fan av promenader som inte leder nånstans (ensam). Men om jag har ett mål som att gå till ett ställe så föreställer jag mig att jag kommer gilla det. Dessvärre hänger regnet i luften, det känns som att det ska bli åska.

Det om det. Nu ska jag hugga tag i dagen och strax kila.
Ps. Jag är fett avis på alla heltidare på jobbet som åker till Milano vilken minut som helst. Jag hade också behövt sol och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela