Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Det där med att hejda sig själv

Publicerad 2011-04-08 14:56:27 i Tänkvärt

Jag har svårt för att vänta. Och dåligt tålamod (beror på vad det gäller men i största allmänhet).
Som idag. Jag sitter och får sätta hejd på mig själv för att inte logga in och kolla mailen HELA tiden och se om nån kanske svarat och säger att de ställer upp.
Det är likadant när vi väntar på tentaresultat. Då sitter jag och loggar in på it's learning och kollar om det kommit upp kanske var femte minut.
Men så brukar jag köra fulingar med mig själv, typ: Om jag loggar in igen INNAN (låt säga 15.00) så kommer jag att ha fått IG på tentan.
Om jag däremot loggar in efter 15 så kommer det vara G.
Då kan ni ju kanske tro att jag stannar där? Nej. Har inte resultatet kommit upp då så sätter jag upp en ny tid. Och så kör jag samma visa igen. Så just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 15, då ska jag hämta tvätten och sen får jag kolla mailen ;)



Larvigt? Jag vet inte. Men störigt att jag har så mycket förhoppningar.

Kommentarer

Postat av: frida.

Publicerad 2011-04-08 15:09:47

Hejsan!



Jag tvättar 15-18.



hejdå!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela