Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stresstorsdag

Publicerad 2010-09-30 22:53:11 i I mitt huvud just nu.

Aaaah vad jag har stressat ikväll. Först fick jag springa runt på stan och leta och leta efter det jag skulle köpa, så glömde jag bort det jag mer skulle kolla på.
Sen kom jag hem och då var jag tvungen att stresspacka för att jag skulle hinna iväg vid åtta. Så jag packade så gott det gick och sen fick jag veta att de fina flickorna bytt upp sig från sunk-värnhem till top-notch-möllan, så jag bangade faktiskt.
När jag väl bestämt mig för att stanna hemma istället kom hungern ikapp mig. Visserligen hade jag käkat lite mcd, men inte tillräckligt.

Förhoppningsvis slutar jag inte alltför sent imorgon, för då hinner jag hem i lugn och ro för att hämta väskan och sedan ta mig till konserthuset där flygbussen går :)

Det ska bli kul att komma hem till Stockholm, och stressigt. Jag ska hinna med så mycket på så kort tid. Men bara roliga saker.

Just nu känner jag mig ungefär såhär: (fast jag har inte hår under armarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela