Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Stockholm!

Publicerad 2010-09-04 17:01:41 i På resande fot

Sitter i lilbro´s rum och laddar upp bigsis med lite svenska låtar som antagligen kommer att spelas ikväll. Det kan vara bra om hon hört dem innan.
Lilbro är inte hemma i helgen.

Tåget gick bra, lite försenat och jag hoppade av i Älvsjö (som jag enligt vissa opionsmätningar är min stadsdel).
Bussen missade jag precis men det var ganska skönt att stå ute en kvart efter ha suttit på tåget i 6 timmar utan att kunna sträcka ut benen.

Ska strax börja göra mig iordning. Jag har ääääntligen fått skriva statusen på facebook som jag kom på nån gång i somras att jag skulle ha. Nu är jag i Stockholm och då passar den :)

Min syster ser ut som en grekisk diplomatfru, fast i positiv bemärkning. Jag kommer att se ut som en icke-grekisk diplomatfru.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-09-04 18:41:02

haha, det är inte den N, denna N är A2's kompis! men däremot så råkade jag hångla med M hela kvällen. herre. Vad håller jag på med Petra? Jag vill ju inte. Det var ju bara för att A2 inte följde med ut, haha!

Postat av: frida

Publicerad 2010-09-04 19:11:14

no boyfriend förresten, har ett svagt minne att Emma skrev med honom på facechatten. haha. Gör väl ingenting om du inte ser ut som en grekisk diplomatfru, räcker väl om du är syster till en grekisk diplomatfru? Dom får se ut som dom vill ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela