Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

No subject

Publicerad 2010-09-29 21:40:06 i Tvättstuga

Här sitter jag. Helt slut.
Somnade och sov under en liten del av idol. Illa illa.
Idag har det varit superkul på praktiken, jag fick vara med på 3 coachsamtal och det är verkligen intressant att se hur de jobbar. Vi lär oss lite annorlunda i skolan och det är det som är mest intressant, att se hur andra jobbar (till skillnad mot vad vi lär oss i skolan) för att sedan blanda fritt och verkligen få till min egen stil. Det känns superkul!

Eftersom att jag åker till Stockholm på fredag är jag tvungen att tvätta idag. Jag och Lojs hade egentligen tänkt köra till IKEA, men i och med att jag antingen ska träna eller vina imorgon kväll så var jag tvungen att tvätta idag.
Inte så kul mitt i veckan. Jag gillar att tvätta på söndagar.

Imorgon ska jag gå på stan och fixa och trixa med lite hemlisar som jag glömt att införskaffa. Kom på det när jag talade med Helis i telefon innan, att jag har lagt så mycket fokus på att tänka ut vad hon ska få i present att jag har glömt bort att faktiskt köpa själva presenten. Så imorgon gäller det.

Min nya mobil och jag trivs bra ihop, jag fattar inte riktigt allt än, men jag har all tid i världen att lära mig den. Så måste jag se det.

Nej hurrnini, nu kallar tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela