Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

:)

Publicerad 2010-09-17 16:11:31 i Tänkvärt

Den här roliga listan hittade jag på min (för övrigt väldigt roliga) kompis Jennys blogg.

1. Hur gammal är du om fem år?
29
2. Vem var den sista du träffade? Patrik
3. Hur lång är du? 158 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm, jag vet inte faktiskt.
5. Vem ringde du senast? Alexandra, men jag la på för Ola kom.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Okej! Ses där nere kavrt över :)"
7. Vad är dagens planer? Jag ska en sväng till Willys med Frida och sen ska jag laga en fiskgryta med doft av lime.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både ock.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mamma är gift.
10. När såg du senast din mamma? Den 5e september.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Vår balkong är jäkligt mysig.
15. Vilken plats föredrar du minst?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Lite längre fram.
17. Vad skrämmer dig? Spindlar och andra djur.
18. Vem fick dig att skratta senast? Frida tror jag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä, men jag äger inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, men jag har ju sovoutfit.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Bra fråga, men jag gissar på två. Stockholm och Skåne.
24. Har du någon gång spytt? Ja såklart.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota!
26. Är du social? Ja det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala tillbaka studielån och sedan spara lite och även spendera lite.
29. Tycker du om kinamat? Oh yes!
30. Tycker du om kaffe? Ja det med!
31. Vad dricker du till frukost? Oftast glömmer jag bort att dricka något alls.
32. Sover du på någon särskild sida? Vänstra.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Inte känner, men jag vet att Eric Gadd också fyller år.
37. Vill du ha barn? I framtiden vill jag.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och så är jag jäkligt bra på franska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet att titta på, poolen att bada i.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och kläder.
42. Äger du dyra smycken? Ja några.
43. När känner du dig lycklig? Nästan alltid
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tortellini som var min lunch.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj det är svårt att säga, alla mina vänner är roliga på olika sätt.
46. Välj ett ärr på din kropp? Vänster lillfinger
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte, den är oftast på vibrator.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp
49. Flirtar du mycket? Nej men om det krävs så krävs det ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I USA.
51. Kan du byta olja på bilen? Jag kan fylla på den.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, större risk är nog att jag får långsamkörningsböter.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Här och nu
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Månadstidning; Cosmo
56. Dansar du i bilen? Om möjligheten ges så ja.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Fun Radio (på gymet)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Petra <3 Patrik
59. När var du i kyrkan senast? Vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela