Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Dödstrött

Publicerad 2010-09-15 23:07:40 i Pluggis

Hua mig vilken dag det varit.
Det började i skolan redan 8.15 imorse, visserligen var det en kul övning, men ändå klockan 8.
Sen fortsatte jag med att jobba 10-17 (med en snabbis på IKEA som jag klarade av galant, alltså inte att vara inne på IKEA, det kan ju alla. Utan att köra dit och tillbaka utan att hamna i Danmark).


(Det var den snyggbilen jag körde)

Efter att jag kom hem från jobbet har jag suttit och försökt komma på ett sätt att presentera min utbildning (USA) imorgon i skolan. Jag vet att jag kanske var sent ute och jag är lite arg på mig själv att jag inte tog tag i det tidigare.
Men nu är det klart och det får gå som det går.

Jag ser fram emot helgen som jag ska ha som nån slags hösthelg. Jag ska göra upp ett körschema på vilka böcker jag ska läsa i innan det är dags för tenta på torsdag (obs! om en vecka). Tisdag och onsdag är också pluggdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela