Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Back to life

Publicerad 2010-09-20 22:42:31 i ToDo

Efter att ha samlat lite (ganska mycket) krafter hemma hos familjen Å i form av äppelpaj, te och mycket trevligt sällskap så har jag kommit fram till att jag kan strukturera.
Lite iallafall.
En dag i taget.

Imorgon till exempel så ska jag göra följande:

1. Tvätta 9-12
2. Läsa igenom ALLA mina anteckningar och powerpoints och komma på ett smart system där jag lätt kan se paralleller och lätt överblicka.
3. Kolla på gamla tentor från föregående år och försöka svara på de svaren om pedagogik.
4. Lunchpaus
5. Bläddra lite i kurslitteraturen
6. Uppvärmning i form av intrevallträning på springband (man blir lite peppad av Biggest Loser)
7. Body Combat klockan 20.00

Ah, men hurrni, det här känns ju asbra!
Kanske får jag unna mig att gå på stan en sväng på onsdag och köpa vinterjacka. Vi får se.

Kommentarer

Postat av: frajd

Publicerad 2010-09-20 22:44:49

jag hejar på att gå på stan en snabbis på onsdag, jag ska kolla skor, och köpa alkohol :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela