Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Snart avslöjningsdags

Publicerad 2010-10-02 16:39:23 i Kompis

Jag ska strax kila över till Helis och fira lite födelsedag i efterskott. Ändligen kan jag börja prata normalt med na (när hon har fått presenten) och slippa undvika ett visst samtalsämne för att jag inte vill riskera att försäga mig.

Igår var det holabaloo vill jag lova! Party party. Jag var lite sen och hamnde på efterkälken vad det gäller drickandet, men det betyder att jag mår desto bättre idag!


Helis på Soap.

Efter ett snabbt firande hos Helis strax ska vi in och käka Mcd för att sedan åka till Uppsala och fira att AB och Kalle blivt sambos. Inflyttningsfest kallar de det för.

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-10-02 17:11:49

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela