Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Skitgrej

Publicerad 2010-10-06 23:26:58 i Pluggis

Nu ska jag sova på saken och lämna in den imorgon.
Jag hatar att behöva koppla mitt skrivande till litteratur. Jag vill vara (och är) en fri konstnärssjäl när det kommer till skrivandet.
Så skolgrejen som ska in imorgon (eller om det är fredag, who knows?) är klar. Jag har varit hemskt upprörs ikväll för att mitt skrivande inte har flutit på. Det beror på att inga jäkla gubbar passar in i våra liv! Det var samma sak när det handlade om mig. Vad hände med valet som man gör när man verkligen VILL göra något. varför ska allt bero på saker?



Omålade naglar har jag också. Ni vet vad det tyder på för mig. Stress.
Jag är stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela