Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Regnsöndag

Publicerad 2010-10-24 13:23:16 i Petra busar

Idag regnar det massor. Men jag och P2 har ändå varit ute.
Det är nämligen så att jag behövde en större väska, och det man inte har hemma brukar man oftast kunna hitta hemma hos Patriks mami och papi. Så vi stack dit. Och sen hem igen. Det var himla svårt att cykla med västan på styret. Speciellt med tanke på att jag hade satt den i en svart plastsäck för att jag inte ville att den skulle bli blöt. Så den dunkade mot hjulet och svängde fram och tillbaka. Men jag klarade det hela vägen hem. I vanliga fall brukar Patrik vara den som cyklar med stora och otympliga saker, men han skulle vidare på ett annat uppdrag, så jag fick klara mig själv.


Såhär stor är plastsäcken med väskan i.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela