Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Praktik del II (dos, två, two, deux)

Publicerad 2010-10-18 16:12:13 i Pluggis

Jag vet inte vad jag ska säga. Idag blev jag skrämd. Ser verkligheten ut såhär?
Är kidsen så himla ointresserade av skolan? Och varför vill man inte lyssna?

Imorgon blir det nya hårda tag med en klass som inte är en IV-klass. Undrar om jag ser en skillnad redan där?

Dagen har varit kort men jag har hunnit planera ganska bra inför de lektioner som jag ska hålla i. Jag ska koppla kommun och landsting till deras jobb som de kommer ut till och kolla på hur arbetsmarknaden ser ut. Kan nog bli ganska bra känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela