Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Lunch hemma

Publicerad 2010-10-19 12:15:08 i Pluggis

Dag 2 på praktik 2.

Idag har jag mött en "motiverad klass". Jag är fortfarande skrämd. Att människor beter sig så som de gör. Läskigt. Men som min handledare säger så är jag på en lågpresterande skola.

Nej hurrnini, nu ska jag iväg på APT. Det är vardagsmat för mig nu känns det som. Jag har hunnit vara med på 4 arbetsplatsträffar på 4 veckor. Den ni.

Hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Teodormaiken

Publicerad 2011-06-09 11:51:59

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela