Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Hembesök 4 - Nockeby

Publicerad 2010-10-29 10:50:17 i Kompis

Jag mötte upp Johanna, Grant (hennes boyfriend) och Jenny på tunnelbanan och tillsammans åkte vi den långa vägen ut till Nockeby där Johanna numera bor :)



Till en början tyckte jag att det var lite besvärligt att prata engelska, jag kände mig ringrostig. Men när vi kommit in bakom stängd dörr och inga tjyvlyssnande människor runt omkring släppte min noja och jag pratade med Grant, som man ska.
Det var en kul kväll, men jag var mycket trött. En heldag på stan gjorde mig inte pigg ;)
Johanna bjöd på vin och det var kul att Jenny fortsatte dricka trots att hon har tenta idag tycker jag.

Vid 22-tiden åkte jag och Jenny hemåt och väl hemma somnade jag som en stock på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela