Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Helgen som varit

Publicerad 2010-10-04 21:47:04 i Kompis

Fredag var helt kul som ni vet, och lördagen gick även den i festens tecken.
Jag och Helan firade lite födelsedag och hon blev hemskt glad för "Ps Lycka till ikväll" (en bok av och om Håkan Hellström). Med glatt humör åkte vi och käkade middag på mcd och sen blev det hemskt snabb joggingtur upp till bussen som tog oss till Uppsala.
Värdparet som bodde i en väldigt ljus och fin lägenhet var så söta och fina.



Utgång i Uppsala var verkligen en upplevelse. Först skulle man skjutsas på cykel och aj aj vilka blåmärken jag fick efter att ha suttit på pakethållaren i MAX 3 minuter. Sen fick jag cykla istället. Mycket bättre.

Vi dansade ett tag och sen gick vi hem (en promenix på ca 40 trevliga minuter i sällskap av Helan och AB) och lagade nattamat till Abs SAMBO, och två av hennes vänner. Faktiskt riktigt bra att äta så pass mycket innan vi gick och la oss, för jag vaknade mätt och inte bakfull.

Tåget från Uppis till Stockholm gick vid 14, och sen gick tåget till Malmö vid 15.40, så jag hade tid att äta ännu en måltid på käre mcd. Inte bra alls.
Men gott var det, och mätt blev jag.
Väl hemma i Skåne gick allt smidigt och jag var hemma bara några minuter efter 22. Skönt, somnade relativt snabbt och idag har jag varit på praktiken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela