Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tvättdags

Publicerad 2010-11-08 11:49:39 i Tvättstuga

Nu har jag klippt ihop mitt samtal igen, blev lite mer nöjd den här gången. Det blev ungefär en minut längre än sist. Så nu är jag uppe i över 12 minuter (det ska egentligen vara 15).
Lite stumfilm mitt i liksom, skoj!

Strax är det dags för all min smutsiga tvätt att bli ren. Jag fattar inte hur det kan vara så mycket smutstvätt. Jag tycker att jag tvättade precis nyss. Men det kanske var två veckor sen? Det ser ut så på högarna iallafall.

Snackade med Lojs också, det hade gått bra för na. Men jag är ändå lite nervös för examinationen. Jobbigt att jag valde klockan 16.15, det hade varit skönt att ha det överstökat.

Men nu hinner jag visserligen med att både tvätta och städa. Så man får kanske se det från den ljusa sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela