Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Show off

Publicerad 2010-11-23 19:46:12 i I mitt huvud just nu.

Jag tycker att det gick bra för oss på redovisningen idag. Att vi trots avsaknad av Power Point fixade till en kick-ass redovisning.

Nu har jag iallafall precis skapat klart min önskelista inför julen och mailat över den till Stockholm. Jag ska sprida den i Malmö med snart, men de ska få den i riktig form istället för e-form.
Jag önskar mig samma av alla, så jag tar med glädje emot dubletter av saker och ting så att ni vet!

Känner mig typ 68% just nu. Lite ont i huvudet och mycket trött. Det är verkligen inte rätt vecka för mig att bli sjuk, så jag ska gå och lägga mig tidigt och hoppas att jag känner mig bättre imorgon bitti klockan 06 när jag ska upp och tvätta :)

Är lite filmsugen också, men jag har ingen film att se. Som jag vill se liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela