Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Petra Petra Petra

Publicerad 2010-11-07 19:58:35 i I mitt huvud just nu.

Idag har vi haft filmvisning i vår lilla halva basgrupp. Det gick bra och var såklart mycket trevligt!
Vi passade på att komplettera vår uppgift som inte blivit godkänd, fast att vi alla tyckte att vi redan skrivit det bra.

Imorgon blir det en lång dag. Jag ska examineras klockan 16.15 och innan dess ska jag hinna med följande:

  • Anmäla mig till Rönnens gym, och träna där en stund om man kan göra det på en gång.
  • Kolla igenom allt som jag ska examineras på
  • Klippa "om" filmen som jag råkade radera förut idag (dumma, dumma mig)
  • Duscha och äta och allt sånt
Ja det ser inte så mycket ut nu. Bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela