Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Köpt och inte köpt

Publicerad 2010-11-19 12:26:04 i Petra busar

OKej, jag fyller på inlägget med min lilla shoppingtur. Jag köpte ju som sagt även en blus/skjorta. Den ser ni här:



Och till min håraccessoar som jag ska ha på nyår antagligen:



Egentligen skulle jag hellre ha velat köpa detta:


Men det var liksom liite slightly dyrare, och snyggare.

För att runda av shoppingen så provade jag en skrid-sko som jag inte tyckte var fin, jag skulle mms-lura Helis. Men hon är så snäll alltid och säger att det jag provar är fint. När jag tänker efter är det kanske elakt egentligen.

Kommentarer

Postat av: Bästis

Publicerad 2010-11-19 12:39:38

Mycket fin skjorta!!! I like a lot :)Grejen e att skorna inte helt galna, det var ju liksom inga snowjoggings du provade men nästa gång kanske jag inte e lika snäll ;)

Postat av: Cindy

Publicerad 2010-11-19 13:03:18

Jag väntar på kläder från Kina som jag beställt - - mmm KLÄDER!

Postat av: Sabina

Publicerad 2010-11-19 14:20:00

Gillar hår grejen :D Skit cool!

Postat av: frajd.

Publicerad 2010-11-19 18:19:16

Helis: snowjoggings är coola, jag vill faktiskt ha ett par! haha!



Skriiid-skorna, love them ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela