Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Att jobba i stan

Publicerad 2010-11-17 22:40:50 i Jobb jobb

Idag när jag var på jobbet så såg jag och M att det kom massa brandrök bakom husen i stan. Vi försökte på alla sätt och vis att ta reda på vad sjutton det var som brann. Utan att lyckas. Sen kom chefen ner och tog kaffe och berättade att det var en lastbil som brann.


Bild från Sydsvenskan.

Sen när jag skulle gå hem så var det avspärrat några meter från huset och typ hela gågatan. För det var bomblarm.
Härligt att vi inte utrymdes när vi sitter i huset över tunneln där "bomben" hittats.

Iallafall så blev det inget pang och det var ju skönt!

Kommentarer

Postat av: Torlina

Publicerad 2011-02-20 21:54:28

This is great please keep on the good and wonderful work.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela