Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Vårigt men lite molnigt Malmö

Publicerad 2010-05-01 15:39:12 i Här passar det

Jag slås ibland på våren av hur snabbt allt blir grönt. Det krävs bara lite regn och lite värme och sen är vintern ett minne blott och våren är det enda man tänker på.
Igår såg det ut såhär när jag stod på balkongen och tittade ut:



Kolla gräset, kolla träden ;)

Tyvärr var det inte sol igår så balkongbilden är inte så bra som den hade kunnat vara. Men tänk er själva sittandes där med en drink i handen en solig dag.



Palmen är det nya och till sommaren förväntar jag mig att den ska krylla av daddlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela