Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Trallalalala

Publicerad 2010-05-02 14:57:54 i Tvättstuga

Idag har jag känt mig seg, men ändå fått en del gjort.
Jäkla vagel i ögat som irriterar också!
Tvättade mellan 9-12 och varvade det med att sova och läsa mellan passen.
Stack ner och vårstädade cykeln tillsammans med L och F så nu glänser alla våra cyklar typ.

Har kollat lite på Lyxfällan, jag blir alltid lika upprörd. Kan folk inte bara sluta vara så ignoranta och betala sina räkningar! Blir lite förbannad på deras föräldrar som inte lärt dem att det är viktigt.
Min mamma har alltid sagt att det är bättre att betala först och tjaffsa sen. Och inte tvärtom.

Ja jag får hoppas att jag eller någon av mina vänner ALDRIG hamnar hos Kronis.

Imorgon är det dags för Vår Ruset!
Jag har snygga nya kläder och kommer vara AShet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela