Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Todo

Publicerad 2010-05-04 20:34:14 i Pluggis

Alltså jag är faktiskt sjukt stressad inför resten av terminen.
Jag måste spela in ett samtal med en utländsk person som inte är född i Sverige. Helst en man i 40+ åldern. Hur många sånna känner jag i Malmö?
Jag och Fridili måste göra klart vårt arbete*. Och sätta rejäl fart.

Imorgon ska vi ses och kolla in våra kalendrar när vi kan avsätta heldagar för eventuella resor till annan ort.

Skolan idag var seg. Ingen paus på hela förmiddagen. Och en kvart tidigare lunch = inte OK från min sida.

Ska jobba torsdag och fredag den här veckan också, så ingen rast och ingen ro att läsa min bok som jag så gärna vill ägna mig åt*.

19 dagar på mig att spela in samtal. Alla som känner att ni passar in på beskrivningen: Icke-svensk, helst invandrad som kommer ihåg hur det var i ditt hemland och gärna pratar om det...
Hör av er!
Vi kan ses i Malmö nästan när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela