Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Tågskoj

Publicerad 2010-05-13 12:36:32 i På resande fot

Mittemot mig sitter två kvinnor. Jättelika varandra, men jag har listat ut att det måste vara en mamma och en dotter. Eller systrar med stor åldersskillnad.
Haha nu kom jag att tänka på när jag och Fridili var på Tiger, där kunde man köpa en glasskål. Vi visste inte om det var en glas-skål eller en glass-skål. För den var i glas.
Klurigt.

Just nu är jag någonstans mellan Linköping och Norrköping. Vet inte var faktiskt.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-05-13 16:50:11

jag associerade först till glass, så då är det glass-skål för mig ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela