Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Sommar i sikte!

Publicerad 2010-05-30 22:32:06 i Tänkvärt

Imorgon är sista dagen i skolan, sen har jag sommarlov!
Jag funderar på om jag ska ha på mig en extra fin klänning så att det känns som en skolavslutning.
Ja så blir det nog.

Idag har det varit fullt upp. Först en sväng på Entré med Fridili och sen en snabbis in till stan själv.
Fika och korvgrillning ute i kolonin.

Slutligen fika med Lojsan + engelsman, han visade sig tyvärr vara en ganska lam kille som inte verkade speciellt nöjd med sitt Sverigebesök. Jag hade iallafall bakat en mumsfillibabbid kladdkaka som jag hade med mig och försökte vara så trevlig och social jag bara kunde.

Imorgon är det alltså redovisning och sedan sommarlov. Ja, det vill säga om vi inte måste komplettera med något (tex en referens som inte är fel, som jag hittat på ett ställe i texten).
Förhoppningsvis blir redovisningen awsome och kick-ass.

Kommentarer

Postat av: lojs

Publicerad 2010-05-31 10:38:44

ja tack för det petra! idag åker han! WIEHOE!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela