Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Rester

Publicerad 2010-05-08 22:03:06 i Här passar det

Ja Malmö vann alltså över Åtvidaberg med 3-1.
Kul att gå på match men sviiiinkallt.



Efter matchen cyklade vi hem och nu har vi käkat och jag har sett på "Tillsammans" och P valde att de "Miami Vice" istället. Tur att man kan dela upp sig ibland ;)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig lite smått rastlös. Satt innan och bara skrek rakt ut, vet inte vad som flög i mig, ville väl ha uppmärksamhet antar jag. Hehe.

Ska läsa lite i min bok, den är ganska bra nu när jag har kommit in i den. Jag älskar att läsa så det är synd att jag har så lite tid som jag känner att jag kan avsätta till njutläsning. Mycket mer tid går åt att läsa skolböcker.

Jag tror att jag är mycket stressad också. Speciellt gällande samtalet som ska spelas in. Jag vet inte vem jag ska filma och jag märker ofta (minst en gång om dagen) att jag får ont när jag andas in.
Vet inte om det är tecken på stress men jag har mina aningar.

Yep yep. TTYL som Paris Hilton inte sa. Hon sa TTYN (talk to you never). Personligen tycker jag att det är trevligare med later.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-05-09 16:02:32

Varför har du tjejskor på dig?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela