Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Proppmätt och helnöjd

Publicerad 2010-05-09 22:29:57 i I mitt huvud just nu.

Har varit på middag hos familjen Å.
Grillat med god potatis bjöds det på... men bäst av allt var efterrätten: Rabarberpaj med vaniljvisp!
Jag och Ia åt det förra året på våren. Då satt vi ute på hennes altan och mumsade i oss. Bertil satt nog inne och kollade på något tv-program för jag minns inte att han åt paj med oss.

P fastnade som vanligt framför tv'n och wii och jag passade på att ringa AB för att höra om hon eventuellt skulle befinna sig i storstan nästa helg. Icke sa Nicke.

Då bläddrade jag lite i några av alla kokböcker och tidningar som alltid frestar och satt och suktade tills jag fick en glass :)

Nu ska jag krypa ner och mysa i sängen med min bok som snart är slut.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-09 22:31:54

haha vet du. tanken slog mig när jag stod i badrummet nyss och kände efter hur äcklig jag var. Så jag ska ta en dusch och hoppas jag blir fräschare! Men vadå, vad händer om ett djur varit där, är det fortfarande kvar då? bor det i mitt huvud????

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela