Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Packa packa

Publicerad 2010-05-12 21:28:41 i I mitt huvud just nu.

Jag har varit ruskigt bra på att packa däremot!
Allt som jag ska ha med mig ligger vikt och prydligt i väskan. Nu ska bara stora neccesären och sminket + datorn ner. Jag tror nog att det ska bli bra.

Har målat naglarna i mintgrönt för att inte sticka ut alltför mycket när man entrar storstan.
P påstår att jag lägger på en kaxig röst när jag pratar med Helis i telefon. Jag kan inte annat än undra vad han menar?

Imorgon ska jag ta bussen 08.01 här nere. Jag ska ha massor av tid på mig så att jag inte missar något tåg pga försenade bussar.

Har inte heller speciellt många planer på vad jag ska göra på tåget imorgon heller. Jag har inte fixat någon film, men jag har 7 avsnitt av "Two and a half men" så jag kommer nog klara mig.

Kanske ska jag ändå ha en film också...

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2010-05-13 00:41:29

haha nejnej! men vi snodde andra påsar från ICA :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela