Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Publicerad 2010-05-08 10:26:33 i Gott-gotti-gott-gott

Åh vad skön min säng är. Så himla skön att jag funderar på att stanna i den hela dagen.
Men det skulle inte bli så bra. Jag har nämligen lite som ska göras.
Först och främst hade jag tänkt städa hela huset (dvs de 32 kvadrat som tillhör oss) och sen ska jag och P kanske på fotboll.
Men just nu så känns sängen som min favorit, även om det börjar kurra lite i magen.
Är sugen på en fet frukost. Typ rostat bröd. Mmm.

Men det blir det inte, det kommer nog bli det vanliga = yoghurt.
Kanske ska jag lyxa till det med två skorpor med ost?

Jaaaa så får det bli. Men inte riktigt än ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela