Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Brännboll!

Publicerad 2010-05-25 21:45:40 i Pluggis

Idag har vi haft avslutningsbrännboll med klassen. Alla kom inte, men vi var ett tappert gäng som trotsade blåsten och regnet och satt i Slottsparken och grillade och spelade.
Mycket trevligt måste jag säga! En del i klassen har jag inte pratat med så mycket tidigare (tråkigt nog) så det var svinkul att det inte enbart var "de gamla vanliga" som dök upp, även om jag är väldigt förtjust i dem med!


Patricia slår!


Utelaget fångar ;)

Vi satt kvar en stund efter att de flesta gått och snickidisnackade lite.
Helt konstigt att vi redan har gått ett år av tre. Snacka om att tiden bara springer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela