Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Åter ute på vägarna

Publicerad 2010-05-16 11:52:40 i På resande fot

Denna gång sitter jag dock på bussen som ska ta mig till Malmö.
I like att de billigaste färdmedlen har gratis internet men att de dyrare alternativen inte har det.
Då kan man liksom unna sig att åka lite långsammare. Buss är visserligen extremt, men jag tycker att det ska bli rättså mysigt ändå. Sverige blommar och det är kul att se hur långt våren har kommit.

Ska försöka sova lite och dricka så lite som möjligt eftersom att jag 1. sitter vid fönstret och 2. inte gillar busstoaletter.

Just nu är jag mitt i skogen. Fast på vägen såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela