Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

Ääääntligen hemma hos mami :)

Publicerad 2010-05-14 00:45:30 i Här passar det

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova.
Jäklar vilken lång dag det har varit.

Hos AB var det mycket bra, vi fick god mat och sen spelade vi kortspel som jag gillar :)
Kul att man inte missar så mycket trots att vi ses så sällan, allt känns som vanligt.
Men så är det väl med goda vänner antar jag.

Vi fick promenera i ÖS-regn. När jag och Helis hittat till spåret så var vi dyngblöta. Jag fick byta jacka och tröja för att inte frysa ihjäl. Tur med packing i vissa lägen :)

Imorgon kommer det lite bilder kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela