Petra Pires

I wanna change the world! - I want to change the world with you’.

USA

Publicerad 2010-03-07 15:55:25 i Tänkvärt

Jag satt och kollade igenom massa viktiga papper jag sparat på mig under åren, bland annat många från USA.
Hade intagningsbrev och Dean's list och allt vad det var, och så hittade jag en lapp. En lapp skriven på flyge hem. Jag och Evelina åkte samma flyg och ja vår konversation som jag sparat på en lapp bland mina viktiga papper löd:

Jag: Men om man flyger på natten, får man mat då?
Evelina: Ja det hoppas jag! För om man inte kan sova så är maten det roligaste.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-07 16:55:52

hihi, det var lite kul...

Postat av: frida

Publicerad 2010-03-08 14:45:09

hejhej. gillar du lady gaga?

Postat av: Evelina

Publicerad 2010-03-09 13:01:33

haha det minns jag :) snygg header :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra

Jag är kär och lycklig.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela